22 Ağustos 2008 Cuma

siz o yollardan gelirken...

gidip gelip tebrik ettiğim sitelerden biri olan sayın zuza fun internette daha önce defalarca gördüğüm, ama her seferinde "yaw ben bunu biliyorum ki... kaç kere maille yolladılar bunun benzerlerini" dediğim fotoğraflardan yollamış..

beynim kaç gündür boş boş oturuyordu zaten içerde, iyi oldu... yahu bunun benzerlerini önceden görmüş olmak, karşıma çıkan ilginç, zekice tasarlanmış, düşünülmüş, emek verilmiş işleri görmezden gelmeyi gerektirir mi/haklı kılar mı?? hayır tabii ki... ellerine sağlık kim çektiyse fotoğrafları, beynine sağlık kimin aklına gediyse bu fikirler...

interneti nispeten kısa bir süre önce keşfeden sevgili annem nadiren de olsa yanımda olup buna benzer fotoğrafları bana gösterdiğinde ona "haa.. biliyorum yaw ben onları... bisürü var internette.." tepkisini verdikçe sanki "hey adamım.. sen yenisin buralarda galiba ha?" moduna geçmenin insanı nedense iyi hissettirdiği (ortaokul çocuğu dönemine dönüş sendromu) gerçeğini fark ettim... bunun için -farkında olmadan da olsa- kendi annemi kullanmak hem de!!! tü bana!!

bu arada kendime haksızlık mı diyorum bilemedim?? amaan neyse....

şimdi kendimi ayıplamayı abartıp birkaç fotoyu da -zaten daha önceden bildikleriniz tabii ki :)- paylaşayım bari elim değmişken...


Hiç yorum yok: