8 Kasım 2008 Cumartesi

hayırdır inşallah

biraz önce gördüğüm rüyadan sonra anladım ki, beni en çok üzen rüya senaryosu annemin beni sevmediğini anlayıp, ağlamak suretiyle kendimi helak etmem üzerine kurulu olanlar.. aslında tam olarak bunun üzerine kurulu olmuyorlar (bugüne kadar 2-3 kez gördüm), asıl konu başka oluyor; pikniğe gitmek, eve gelen arkadaşların çok gürültü yapması (ki bunların ikisinden de pek hazzetmem zaten).. ve annemin bana kötü davranmasına çanak tutan birileri var hep; bkz. biyolojik baba.. çanak tutucunun gazına gelen annem bana karşı sahip olduğu bütün pozitif duygularını bir kenara bırakınca, rüyanın geri kalanında yaptığım herşeyi gözyaşlarım eşlik ediyor..

hani kahkaha atarak uyanmak tarif edilemez güzellikte bir mutluluk verir ya insana, üzülerek ya da -Allah kimsenin başına vermesin- ağlayarak uyanmak da o derece bir mutsuzluğa sebep oluyor.. ve takip eden uzunca bir süre bu duygu insanın peşini bırakmıyor..

dünyaya dönüşüme yardımcı olan şey, genelde, yukarda sözü geçen çanak tutucuya tüm suçu yüklemek ve anneyle aslında ne kadar mutlunç bir ilişki sahibi olduğumu hatırlamak oluyordu.. bu sabah ilk kez daha bir iyi uyanıp "bu rüyayı neden gördüm ki?" diye sordum.. yani akıl-fikir sahibi bir insanın vereceği tepkiyi verdim sonunda.. dün akşam birkaç bira içtikten sonra sarhoş olan, aynı zamanda eski çalıştığım yerin yeni müdürü olan arkadaşımın "sen bizi basamak olarak kullandın"la başlayıp giderek beni dellendirmeye yönelik saldırıları olduğunu fak ettim.. (söylemeden geçmek istemiyorum, şu anda çalıştığım yere daha önce başvurmaya çalışıp, tüm şartları taşımasına rağmen başvurusu bile kabul edilmeyen bir çekemez kişisinden bahsediyoruz) saldırılar, onun alkolsüz konuşmaya davetimi reddetmesi, 40 yaşında olduğu ve benden özür dilediğini 4-5 kez tekrarlaması ve benim de zaten tek yapabileceğinin özür dilemek olduğu ve özrünü kabul ettiğimi söylememle -şimdilik- biten bir tartışmaya dönüştü..

eh arkadaş da beni germek için gerekeni yapmış demek.. şimdi asıl dileğim şudur ki, bir daha öyle rüya görmeyeyim.. görürsem de onun da sebebini bulmaya çalışayım ki rüya konusu ikinci plana atılabilsin..

1 yorum:

kabakmeltemi dedi ki...

Benim de başım dertte uyurken ve uyanıkken... "Rüyalarım gerçek oldu!"nun acı yüzü...