20 Eylül 2008 Cumartesi

azgın denizineğinin hikayesi




conan o'brien'ın biri bir gün program sunarken seyircilere bir skeç izletir.. bu skeç, her ne kadar bir liseye maskot seçilmek için uğraşan çeşitli hayvanlarla ilgiliymiş gibi görünse de aslında seçmelere katılan denizineğinin ünlü olmasına vesile olacaktır.. denizineği webcam'in önünde dans etmek suretiyle maskot seçimlerine katılmıştır.. buraya kadar diğer adaylardan hiçbir farkı yoktur.. ta ki skecin sonunda conan o'brien ağzından http://www.hornymanatee.com/ adresini kaçırana kadar.. artık dönüş yoktur.. azgın denizineğimiz artık internette bir site sahibi olmak zorunda kalacaktır.. şöyle ki, internette var olmayan bir adresi programda söylemek amerika ülkesinde suçtur.. ve artık denizineğimiz geçen yıl itibariyle yaklaşık otuzbirmilyon kişi tarafından ziyaret edilen bir sitenin baş kahramanıdır.. çünkü NBC televizyonu siteyi satın alıp cezadan yırttıktan sonra, orayı piç gibi ortalıkta bırakmayacak kadar iyi yüreklidir aynı zamanda müsrif de değildir.. hatta zaman içinde bundan para kazanmaya bile başlamış, horny manatee t-shirtleri satmaya başlamıştır ve parça başına denizineklerini koruma vakfına beş dolar bağışlayacak kadar yardımseverdir.. gidiniz görünüz.. gavur (seve seve de olsa) yapmış, bakınız..

bu hikayeyi öğrenince, amerika'da tv programı sunucusu olmadığına memnun olacak belki de tek insan olan bir arkadaşım aklıma geldi.. tatilden eve dönerken "pazartesiyineişbaşı.com" ve hatta "marketegidiyorum.com birlisteyapsamiyiolur.org" gibi aklından geçen bin çeşit domaini cümlelerine serpiştiren faruk kişisinin bu kadar cesurca* riskli cümleler kurmasını "amaan nedir ki.. eve gidince yaparım birkaç site.. hıh.." deyebilecek donanımda (ve hatta yazılımda) bir kişi olmasına bağlıyorum şimdi düşününce..



*cahil cesareti

5 yorum:

bahtsız bedevi dedi ki...

İnan tamamını okumak için çok direndim ama okuyamadım. Siyah fona beyaz yazı gözlerimi mahvediyo.. Ben de mi sorun var, yoksa başkaları da okumakta zorlanıyo mu acaba, merak ettim :)

demo dedi ki...

bedevi kardeşim,
göz nurdur, onları mahvetmek benim ne haddime!
yazıları okunabilir hale getirdim.. ilerde daha içime sinen renklerle döneceğim..
bu vesileyle de, bu işlerin nasıl yapıldığını öğrendim.. teşekkürler..
ve tabii ki teknik servisteki arkadaşıma da tekrar teşekkürler (yine senin vesilenle tabii:)

Unknown dedi ki...

evek ...

bahtsız bedevi dedi ki...

Hayırlı olsun blogun bu yeni hali. Fonda siyah kullanmak istiyorsan yine kullan ama yazı kesinlikle beyaz olmasın. O kontrast insanın gözünü şeyediyo :) Magnum confusus/gökhan da öyle yapmıştı, uyardım. Fon yine siyah, yazıları ise açık ama kırık bir renk yaptı sonra. Ve blog okuyucularının kahramanı olma sürecim böle başladı :p

demo dedi ki...

eyyy erdem kişisii...
koca adam oldun, hala bi ebet diyemiyosun beyaa :)

sevgili bahtı açılası bedevi..
bu halini beğenmene sevindim ama,ben zaten açık-uçuk-pastel renklerin-rengarenklerin insanıyım.. bayram şekerlerini yiyip bitirdikten sonra bi ara buraları gökkuşağına çeviricem inşallah :)

amanın bayram gelmiş bile... hemman büyüklerin ellerinden, küçüklerin gözlerinden, yaşı yaşıma uygunların da gözüme kestirdiğim yerlerinden öperim :)