25 Temmuz 2008 Cuma

simon's cat

aynı işyerinde çalıştığım 4-5 arkadaşım aynı yaz içinde evlendiler..

- benim kocam filanca peyniri çok seviyo..
- aa.. benimki onu ağzına koymaz.. kokuyomuş diye sevmiyo...
- şekerim benimki hiçbirini ayırt etmiyo valla..
- aslında filanca peyniri bilmemne usulü pişirirsen daha da bayılır.. bi dene bak..

şeklinde gelişen ve bunun türlü çeşit konuya uyarlanabilen versiyonlarını (ütülü gömlek, işyerindeyken telefonlaşma, kolay ama lezzetli yemek tarifleri, kayın-'larla arayı iyi tutma yöntemleri...) dinlemekten daral gelmeye başlamıştı.. neyse ki hepsi birden hamile kalıp da konuyu doktor, doğum, bebek mevzularına -hem de fazlasıyla ayrıntılı halde- çevirmelerinden hemen önce bunları birkaç yıl geride bırakmış insanların çalıştığı bir yere terfi ettim..

dışarıdan nasıl anlamsız ve ne kadar sıkıcı göründüğünü bildiğim için, hayvan delisi arkadaşlarımla bir araya geldiğimizde ortamda 'normal' insanlar varsa sohbeti kedi-köpek mevzularından hep uzak tutmaya çalışırım..

işte bunun içündür küüü, pek sevgili simon tofield kişisinin bizlere armağanı olan ve şimdilik 3 çeşidi bulunan simon's cat videolarını ancak kedi sahipleri anlar.. tabii ki "aynısı yaaww... bak bak, aynı böyle yatıp kıvrılıyo benim kedim de.." modunu uzatıp kimsenin kafasını ütülemeye kalkışmayacağım yukarıdaki girişten sonra..

işte de videolar.. çok salakça bir sıralamayla dizdim tabii.. sevmiyorum öyle düzenli şeyleri :)

4 yorum:

kabakmeltemi dedi ki...

Bunlar çok iyi yaa... :) Bıkmadan defalarca izlenebiliyor. Gözlemler harika.

Corvus Corax dedi ki...

demo çok güldüm sabah sabah :) eline sağlık süper olmuş

Judas dedi ki...

İnanılmaz güzel, sanırım tüm kedi sahipleri olarak aynı davranışları kendi kedilerimizde gördüğümüz için izlemek çok keyif verici...Bütün kedileri seviyorum

demo dedi ki...

arkadaşlar bu simon kardeşimizin ailesi de hayvansever.. son numarası: simon's sister's dog!!!

sevgili kabakmeltemi,
senin kedilerine, balıklarına ve ay parçalarına bakmaya da ben doyamıyorum :)

yunus b.
senin yazdıkların da benim cuma akşamımı renklendirsin istedim, ama bloguna erişilemiyor :(

judas,
yorumundan çıkan tanım kedilerin yasal keyif verici madde olduğu yolunda :) bu arada, ne kadar çok kediye maruz kalsak da yetmiyor.. illa ki her gördüğümüz kediyi elleyip (ya da en azından göz teması kurup), her rastladığımız fotoğrafa tıklamadan geçemiyoruz değil mi...