20 Mart 2009 Cuma

ceddin deden...


bugün okuldan çıkarken, meşhuur sağlam haber alma kaynaklarıma birini daha ekledim.. ve bu yazıyı ondan aldığım cevaba dayanarak -bir yandan da cevap bana ve hepimize dayanarak- yazıyorum.. ama takdir edersiniz ki, bir üniversitenin kapısındaki güvenlik görevlileri oraya giren-çıkan hakkında doğru bilgi vermişlerdir herhalde.. işte adama sorduğum sorular (bu arada bana aksileniyo, açık açık olmasa da yüzüme bakmadan kısa cevaplar veriyo):

ben: pardooon... kampüsteki mehter takımı ne?

güvenlikçi: e mehter takımı!

b: ya tamam da, yani neden burdalar?

g: e mehteer..

b: yani sadece müzik yapmak için mi burdalar..

g: eveet!

b: kim getirdi onları.. kim organize etti yani?

g:üniversitee..

anam anaaaammm... yahu ben bu sabah, dünden bünyemde kalan alkolu da okula götürmüştüm.. hatta sınavın ortasında, pek de sevmediğim sınıftaki sevgili çiçeklerimle birbirimize bakıp şaşırınca kesin emin oldum onların gerçek olduğundan.. onlar da görüyorlardı sonuçta.. "hah! oldu sonunda.. artık sınavın pek bi önemi yok arkadaşlar.. takılın.." dedim, bir kısmı anladı, birkaçı yanlış anladı ve ben pencereden sarkarken diğer yeteneksizlerden birkaç sorunun yanıtını alıp kendince durumdan yararlandı.. yahu umurumda mı.. ben o anda doluya koyuyorum almıyo, boşa koyuyorum dolmuyo.. tiyatro topluluğu dün ferhan şensoy'un "soyut padişah"ını sahnelemeye başladı.. lan diyorum onlar oyunun tanıtımı için yapıyolardır.. ama mantıksız, oyun dün başladı.. zaten hepi topu dört kez sahnelenecek, bunu yapmak için çok geç, dün yaparlardı.. bir de ferhan şensoy kendi oyununu bu şekilde tanıttırtırtırmaz.. peki milli bir bayram, bir yerin kurtuluşu, zafer falan?? yok değil.. onsekiz mart iki gün önceydi.. zaten neden mehterle kutlansın ki?? hey yüce Allahım.. aklıma fikrime mukayyet ol... bahar şenlikleri de daha başlamadı.. hem üniversitede bahar şenliği öğrenci grubu konserleriyle kutlanır, bizim öğrencilere kimin kastı var ki onlara mehterden marş isteği yapsın??

böyle işte.. bugün akdeniz üniversitesinde mehter takımı yürüdü.. hem de gayet yüksek sesle marşını çala-söyleye..

4 yorum:

No More Virgilius dedi ki...

Sincan'da tankların yürütülmesine benzer, bir tür balans ayarı olmasın bu :-)

"ey akademik camia! ayağınızı denk almazsanız..."

demo dedi ki...

sevgili virgilius,
zaten bizim buranın çivisi dingildemeye başladı iyice.. bahar şenlikleri programını ve içecek listesini bekliyorum şimdi umutsuzca..

bu arada bir başka sevgili arkadaşım da "ee.. rus korosu mu gezecekti?" deyip beni şaşkınlığa sürükledi..

No More Virgilius dedi ki...

Bu ülkede kim yerde bir sopa bulsa, hemen "şimdi bununla kimi dövsem acaba?" diye düşünüyor...

içecek listesinde coca cola bile olmayabilir, cola turka varken:)

bu arada arkadaşının gözlerinden öper, kendisine saygılarımı sunarım :-)))

demo dedi ki...

söylediklerinin ilk ikisine üzülerek katılıyorum -ki cola turka durumu gerçekleşirse nerelere gideyim şimdiden düşünmeye başladım-

üçüncüsünü (senin adına) gerçekleştirmek için de yazı bekliyorum :)