4 Nisan 2009 Cumartesi

baharı bekleyen kumrular gibiiii.....

son zamanlarda kendimde gözlemliyorum ki bir huzur arayışı, bir durağanlık, böyle bir tatili dinlenme ile eşanlamlı algılama durumları mevzubahis.. son birkaç aydır... tamam, çok dinlendirici.. ama birazcık sıkıcı sanki.. nereye dinleniyorum ki??? ne yapıyorum da bu dinlenme merakı hasıl oldu bir bilebilsem..

neyse.. şimdilik "bahar sezonunu açtım... savulun hüleaaayyynn..." şeklinde kendi kendime bağrınıp çığrınsam da, bilinmez içimdeki emeklinin ne zaman döneceği...

malum emeklinin yokluğunu fırsat bilen, içimdeki zaaf-ül-motör geri döndü de, sonunda tekerlek sayısı az bir aletle yolculuk yapabildim aylaaar sonra :) ron roonnnn..............

o helecanla da kendimi burada buluvermişim yahuuu... anlatacak birileri lazım malum*... sıradaki şarkı hepimize gelsin.. "bir kulunu çok sevdim..."


*bkz. şurası

4 yorum:

bahtsız bedevi dedi ki...

nassı yani? aşık mı olun-du-cak?

demo dedi ki...

sevgili bedevi..
şimdilik gündemdeki tek aşk geri dönüş sinyalleri veren motor aşkı :)
ama illa ki aşık da olunacak eninde sonunda, değil mi ;)

p.s. biraz önce aşık yerine 'alık' yazmışım yanlışlıkla, bir işaret midir nedir.. "aklını başına devşir eyy demo.. ağrımaz başına çaput sarmaaa!"

bahtsız bedevi dedi ki...

Motor da aşk kadar tehlikeli. Maazallah :)

demo dedi ki...

şimdilik zaten bi tek o var.. ama ikisi bir arada olsa ben ona maaşallah'tan başka ünlem yakıştıramam beyawww..

p.s. içimdeki aklı başında insan sana tamamen katılıyor ama..