27 Temmuz 2009 Pazartesi

iyi ki doğdum :)

diyorlar ki, 30'lar bir anda insanı tribe sokarmış.. bu da aynı 2000'lerde uçan arabalarla gezmeye başlayacağımız gibi bir spekülasyondan ibaret bence.. bakalım, bir anda değişen bir şey var mıymış.. yarın sabah uyanınca göreceğim :)


bu yılki şenlikler -şimdilik- 4 gün 4 gece sürdü.. resmen perşembe'den beri doğumgünümü kutluyorum.. sevgili arkadaşlarım sağolsunlar :)


gerçekleştirilecek tonla plan olmasa da çok ciddi işler var önümüzdeki iki yıl içinde yapılmayı bekleyen.. son bir yıldır tanışılan muhteşem insanlar var hem real life'ta hem burada.. 29 çok zor bir yıldı ama bunlar sayesinde güzeldi her şeye rağmen..


hadi bakalım.. helecanla bekliyorumm :)


p.s. bu yıl bir adet ex sevgilimi de imkansız adamlar listesine ekleyip, on dakika önce bunu da kendisine telefonla bildirdim.. çok iyi hissettim gerçekten de.. çünkü adam mezuniyetime de gelmemişti, sonradan özür dilemişti uzuuun uzuuuun... "hayatımda üzgün olduğunu söylemek için telefon eden adamlar istemiyorum deniz hemşire" diyerek onu dert sahibi eden, şu ana kadar ona "hayır" dememde -ailem ve arkadaşlarımın tam tersi baskısına rağmen- ne kadar haklı olduğumu hem ona hem kendime açıklayan bir konuşmaydı.. bunu buraya dahil etmemin nedeni de ondan hep "100 yıllık sevgilim işte" diye çok kalıcıymış gibi bahsetmem ve artık olmaması.. "hemşiire, kırkımıza gelince evlenmek istiyorsak ve hala bekarsak evleniriz dediydik ya, ben vazgeçtim.. biraz önce unutmuşum söylemeyi.. haberin ola.."

p.s.2. bayılıyorum bu hain yanıma..

3 yorum:

No More Virgilius dedi ki...

:)

Daha otuz sadece... tadını çıkar. Mutlu yıllar!

Hich dedi ki...

nice yaşlara mutlu gir.... otuz harika hissettiriyor beni, umarım sana da aynısı olur... ;)

demo dedi ki...

sevgili virgilius,
aynen katılıyorum, bu yıl daha çömezlik sayılır otuzlarda ;) çok teşekkürler...

sevgili hich,
bunu duyduğuma sevindim, çok teşekkürler..

bugün ilk gündü ve şimdilik* değişen bir şey yok :) yani gerçekten de her şey harika olmaya devam etmekte..

*meğer ben deliymişim, her gün değişiklik var mı yok mu yazarmışım buraya!