21 Temmuz 2009 Salı

kedinin istediği bir tüy..

Allah verdi canlı serçe :)

gerçekten de öyle oldu.. ama kedinin istediği tüy de tüy yanii.. kocca tavuskuşu tüyü.. tabii ki sevgili ayşe (bkz. evimizin kuş anabilim dalı [dal da buraya cuk oturdu ama] başkanı) eve getirdi.. işte şundan.. hem de 3 tane.. ve de taze taze.. daha yeni kopmuş sahibinden!
hayriş'le ibiş tüy bölümüyle değil, kök bölümüyle ilgilenip kendilerinden geçtiler.. beşinci dakikanın sonunda kaşla göz arasında tüylerden biri şu hale gelmişti:
bu haltları yiyen de bizim ibiş -eski şah rıza yani.. bakınız, bayaa kediye benzedi artık..

heyvancağız nasıl bi safiyetle istediyse Allah'tan, "noolur şu kedi kuluna bir kuş yolla Rabbim.." diye.. işte onuncu dakikada ikiye böldüğü (ama abartmayıp onu buraya koymadığım) üç numaralı tüyden hemen sonra serçe kardeşimiz terasta bizi bekliyordu.. hemen paketleyip sepete koydum*.. naapsaydım ki, uçamıyordu yani.. dinlenmeli, enerji toplamalıydı..

bir sabah daha 06:30'da hortladım.. bu kez kedilerin miyavıyla değil, kendi hür irademle.. ama hiç şaşırtıcı olmayarak yine bir heyvan için.. etraftaki soydaşlarının sesini duyunca hemman canlandı bizimki.. iki canavarın olduğu evden mucize eseri tek parça çıkmanın verdiği mutluluk/şaşkınlıkla sanki bir önceki günkü zavallı o değilmişçesine pır pır edip de canlandı.. sepetimiz boş kaldı...

* anneme göre gerçek bir elmyra'yım.. neymiş efendim, bulduğum her hayvanı hemen paketleyip saklıyormuşum.. yok yahu öyle bir şey.. doğal ortamına salmadan önce gücünün kuvvetinin yerinde olduğundan emin olmak istiyorum, o kadar...

p.s. akşamüstü sıcaktan bayılmışım.. ayılıp da ayşe'nin elinde üç koca tüyü görünce çok mutlu oldum.. düşünsenize.. bunlar rengarenk.. sanki rüya bitmiş, cennette uyanmışım (tabii cehennem'den gelen sıcak hava dalgasını hissetmemek mümkün değil).. böyle olağanüstü bir tecrübeyi hepinize tavsiye ederim.. çok büyülü oluyor :)

Hiç yorum yok: