12 Temmuz 2009 Pazar

the perfect mind

itiraf ediyorum.. geçenlerde tv'de "leonard cohen: i am your man"i izledikten sonra cohen benim için ilk kez kana-cana büründü..

onu, anılarını anlatan, alçakgönüllü, yaşlı bir adam olarak izledim.. çok sevdim çook.. (bkz. demo yaşlıları sever)

onu konuşurken ilk kez izledim, ben de onla konuşmak istedim..

itiraf ediyorum.. şarkı sözlerindeki espritüel yanını ilk kez gördüm.. olaylara bakışındaki espritüelliği de gördüm.. hayran kaldım..

yeri gelmişken itiraf edeyim, beni benden alan mısraları vardır.. hayatımı allak bullak etmiştir, edenleri tanımlamıştır;
"you think maybe you'll trust him
for he's touched your perfect body with his mind.."

bir de şunu itiraf etmeliyim ki, onu canlı dinlemek için çok fakir olduğumu fark ettim..
ayrıca neden onu canlı dinlemeyi bu kadar istediğimi de anlamak için çok uğraşıyorum.. hahhaaahaaa.. yazarken bulduuum :) bu adam şarkıcı değil.. şair, hem de şiir sevmeyen beni bile etkileyebilecek kadar.. ayrıca bir efsane.. onu orda görmek elvis'i görmek gibi olacak.. olabilirse yani..

Hiç yorum yok: