30 Ocak 2009 Cuma

haspam

eskiden bir grup türemişti, GMG gökhan metin gökhan'dı galiba.. bunların üçü de nefesli bir şeyler çalıyorlardı.. ve hem üç kişi olmaları, hem de geri vokalleri kullanış tarzları bakımından MFÖ'yü akla getiriyorlardı.. ama taklit falan demeye çalışmıyorum kesinlikle, aman diyeyim.. hatta bu arkadaşlarımızı fuat güner destekliyor, katıldıkları programlara telefonla falan katılıyordu.. sonra bir gün mazhar aradı bir programı.. gayet negatif bir şekilde "kimse MFÖ'nün yerine geçemez, yeni MFÖ gibi saçma yakıştırmalar yapmayın.." anafikirli birkaç cümle sarfetti.. işte GMG'yi son görüşüm oydu..

dört-beş ayda bir aklıma gelir durur hep haspam.. çok güzel şarkıydı.. bu hafta önce annemden sonra da iş arkadaşlarımdan duyduğum müzik dinleme sitesinde buldum sonunda onları.. an itibariyle şarkıyı tekrar dinlerkenki hislerim şöyle: yahu bu şarkı bu kadar yavaş mıydı?? tamam "aşkını kurtlara sakla be haspamm.. sen bana ceza mısın.." kısmı hala çok güzel geliyor kulağa, ama neydi bu şarkıyı sevdireenn??? bulduumm... kadına çok güzel verip veriştiriyor.. bas git aklını benle mi bozdun.. nırınırınımnım nırınırınımnım..
kurtulmaya çalıştıkları kıza şarkı yazanlara sıkça rastlamıyorum.. demek ki bulunca da yıllarca unutmuyormuşum.. sarışınlar boktur gibi agresif bir soundu yok üstelik haspam'ın.. gayet laylaylom bir müzikle "gitsene ya.. aaa..." diyorlar hatuna... bak şimdi buraya yazıp gözüm görünce daha bir sevdim bu fikri..

çıkarılacak ders: anne sözü dinlemek iyidir... bak yıllardır sürünüyordum bir şarkının peşinde.. sevoorum bu kadını ben..


p.s. malum açıklamadan sonra youtube konusuda söylenecek bir şey kalmadı sanırım..

Hiç yorum yok: