15 Haziran 2008 Pazar

aç açın halinden anlamaz

bazı kediler daha karakterli oluyor demek aynı bazı çinliler daha yetenekli oluyor demek gibi.. kedi-köpek-kuş-iguana-deniz atı hepsi hayvan sonuçta, aynı hepimiz insan olduğumuz gibi.. bunları yazarken ırkçı olmadığımı kanıtlamak* çabasında değilim.. sadece elimde koca pizzayla mutfaktan çıktığımda kedimi hala 15 dakika önceki yerinde oturuken gördüm.. yaklaşık 15 dakika önce üzerinden atlayıp mutfağa gitmiş ve pizzayı ocağın en kısık ateşli bölümüne koymuş ve tekrar kedimin üzerinden atlamak suretiyle salona dönmüştüm.. ve sonra ısınan pizzayı almak için yine üstünden atlayarak mutfağa girip elimde tabak ve kola şişesiyle yine üstünden atlayıp salona doğru giderken üzerimde bir çift göz hissettim.. döndüm.. göz göze geldik.. ve sonra boş mama tabağıyla da göz göze geldik.. asalet abidesi felis'im benim.. "mrk" bile demedi.. üstelik bunu hep yapıyor tavrına hayran olduğum yaratık.. bu sefer yazdım çünkü evde dürtüp de "bak yahu şu felis'in yaptığına.. nasıl mahçup etti yine bizi.." diyebileceğim kimse yok..



*bkz. tom jones the sex bomb


fırsat bu fırsat... işte birkaç felis fotoğrafı..






























































































2 yorum:

No More Virgilius dedi ki...

1* kediden başka her şeye benziyor bu şeytansı şey, ama çok güzel.
2* pizza sevmediğine dua et sen.

pisi: sana bir kedi yazısı hediye edeyim :P nasıl olsa puzzle kardeşi olma niyetimiz var :P

http://postmortemofvirgilius.blogspot.com/2008/02/hayvan-mezarl-2-blm.html

demo dedi ki...

#2 sevgili virgilius, sabah sabah kedili yazı okuma fikriyle önce uyandım.. okuduktan sonra da uzun süredir görmediğim "kedi öldürme" konulu kabuslarıma geri döndüm, hemi de uyanıkken!.. ve de gerçek hayata (bkz. "blogu psikolog olarak kullanmak" adlı iç döküşüm)
pek gerçekçi bir hediyeydi.. teşekkürler :)

#1 felis adına çok teşekkürler, bu bahaneyle hemen gidip karadeniz asıllı burnundan öptüm onu.. ve de keşke pizza sevseydi, daha ucuza doyardı belki insan yemeğine tenezzül etmeyen adi kedim!

#0 ilk fırsatta 1499 parçalık eserimi burada sergileme çalışmalarına başlayacağım müstakbel puzzle-bro'm :)