5 Haziran 2008 Perşembe

ayça şen şakrak



yok yok.. şakire şakrak'la ne alakası var canııım... filmin* yeni versiyonunda (remix) falan oynamayacak..


köşe-kitap yazarı, çizer, konuşur kişi ayça şen aynı zamanda şakırmış da.. ben ilk kez makine'de duydum.. hayran kaldım -kesinlikle iltimas geçmiyorum.. link bulamadım ama kayıt varsa ele geçirip editeceğim kesinlikle.. tayfasının kaptanı aylin aslım'ın "ben kalender meşrebim"inin ilk kuplesindeki vokali ayça'nın çocuk saflığındaki sesine benzettiğim için kendimden utandım makina'da izlerken.. nedense aklımda daha sert bir imaj kalmış demek ki.. belki de küçükken, kendinden küçükleri "böccek.. böccek..." diye korkuttuğundandır, kim bilir..


uzun süredir beklediğim albümün müjdecisi olan "son zamanlarda" artık ulaşılıp dinlenebilir bir yerde..





p.s. gözünü seveyim kalemin-kağıdın.. gün içinde bilgisayardan uzaktayken onları bulamasaydım bu iki satır yazıyı hayatta bir araya getiremezdim dibimdeki okulun pavyon modeli pilav günü/gecesi eşliğinde!!



* sen de mi şakir

Hiç yorum yok: