22 Mayıs 2008 Perşembe

muhafazakar demo ! !


kendimi medeni, açık fikirli, insanların özgür seçimlerini gayet doğal karşılayan biri zannederdim.. netekim hala da öyley(d)im bence.. fekat ne zaman gazetede iki kadının evleneceği haberini okudum, işte o zaman içime bir şüphe düştü, hem de kendimi hedefe koyan türden!!

bahsi geçen kadınların ikisi de tabii ki çok ünlü, ki bunlardan güzel olmayan (evet hayvanım ben) ve kendini talk showculuğa adamış olanın* eşcinsel olduğunu kabullenmem uzun zaman almıştı, fakat çok güzel bir kardeşimiz olan portia de rossi’nin durumu daha birkaç düzine şaşırma efekti gerektirecek gibi görünüyor.. gaylerin çoğunun kız milleti için büyük kayıp ve ziyan olduğu hep söylenir, demek ki aynı şey lezbiyenler-erkekler ilişkisinde de var.. ama varsayıyorum ki erkek milleti bunu bir kayıp olarak değil de bir heyecan vesilesi olarak görüyordur..

peki kendime şaşıracak kadar kabullenemememdeki, ilkel insan tepkisi vermemdeki sebep ne ola ki?? yani bunca özgürlük yanlısı -ve hatta düşkünü- bir kişi olan ben nasıl olup da bu haberi çok tuhaf bir şeymiş gibi algılayıp, okurken yüzümde o salak sırıtışı barındırdım, bir de üstüne üstlük bunu duyuracak kişi aradım durdum?.. ama etrafımdakilerin hiçbiri ally mc beal’i tanımıyordu, haberi satamadım diye içimde kaldı bir de!!

ne çeşit bir ikiyüzlülüktür bu benim yaptığım tanrım.. içimdeki sıradan ilkel yaratık gerçekten de nefret edilesi bulduğum kadar var mı?? yoksa ben normal bir insan mıyım?? ya da kim olsa böyle sıradan bir tepki verirdi mi?? bunların herhangi birine gelecek “evet” cevabı beni ayrı ayrı yerlerimden vuracak ne de olsa.. o zaman ben de içimde yaşattığım medeniyetten nasibini almamış insan müsveddesini en kısa zamanda yok etmeyi kendi öz benliğime bir borç bilirim..



*ellen benim hayallerimin mesleğini ve bugün karşıma çıksa her şeyimi bırakır giderim dediğim işi yapmayı düşleyen ikinci insan bu dünyada.. evet, gerçekten de hayvanlarla dolu bir işyerinde çalışmak için bu kutsal(!) mesleğimi bırakıp arkama bakmadan koşar giderim –zaten annem terlikle kovalıyor olacağı için sakin sakin başlanamayacak yeni işime..

Hiç yorum yok: